Emma Maembong Mengandung Anak Luar Nikah?

Emma Maembong

Emma Maembong Mengandung Anak Luar Nikah | Pelakon terkenal, Emma Maembong telah disalah anggap oleh pekerja farmasi yang menyangka aktres cantik itu sedang mengandung.
“Belum sempat saya terangkan dia dah bawa jumpa doktor. Bila saya nak cakap, dia akan mencelah sampai saya tak dapat nak terangkan hal sebenar. Ada juga pelanggan lain yang dengar pasal hal ini,” katanya.
Tambahnya, dia pergi membeli alat tersebut tetapi belum sempat diterangkan untuk siapa, pekerja farmasi tersebut telah membawa Emma untuk bertemu dengan doktor.
“Sebenarnya kebetulan saya berlakon di hospital tersebut dan kakak saya Yaya minta saya belikan alat ujian kehamilan itu sebab dia tak larat. Bukanlah untuk saya tetapi untuk kakak saya.
“Bila diterangkan pada doktor dan doktor itu memahami. Bila ditanya pada pekerja farmasi tersebut, katanya dia teruja sebab Emma yang datang,” ujarnya.

Related Posts:

0 Response to "Emma Maembong Mengandung Anak Luar Nikah?"

Post a Comment